Partida de crap pe lacul Cetariu

In perioada 13-17 aprilie am facut o partida de crap pe lacul Cetariu.

dudi-bait

Partida a durat 92 de ore. Luni la ora 14 am intrat in standul 15, stand de pe partea cu padure, situate la mijlocul lacului. Pana la ora 16 am sondat si am pregatit lansetele, nada. In fata la 60 de metrii am gasit un platou tare, ingust, lung, paralel cu malul. Am amplasat un marker intr-o extremitate a standului si am pescuit cu toate betele pe platou, in fata standului. Pentru inceput am facut o nadire cu spombul destul de usoara, constand in 0,5 kg de boiliesuri tari mr. red de 16 mm si tot atatea boiliesuri solubile de aceeeasi dimensiune, toate aditivate cu partea lichida a boiliesurilor si lasate sa traga lichidul.

boiles-dudi

Prima trasatura a sosit destul de repede, la maxim o ora de la nadire, “vinovatul” fiind un crap sui de 8,81 kg, la o caramea mr. dudi de 16 mm. Pe timpul noptii am avut cateva trasaturi nefinalizate. A doua zi am nadit dimineata devreme un kilogram de amestec identic cu cel de ziua trecuta, aditivat de asemenea. Pe parcursul zilei am mai avut 2 capturi, doi crapi de 6,7 kg, respective 7 kg, de asemenea la caramele de 16 mm, insa de aceasta data mr. red. Dupa fiecare peste am dat 3-4 spomburi mari cu solubile mr. red.

momeala-dudi

Dupa-amiaza tarziu am mai facut o nadire identica cu cea de dimineata, urmand sa mentin acest tipar pe tot parcursul partidei, nadind greu de doua ori pe zi. De asemenea am continuat nadirea de intretinere cu solubile in aceeasi cantitate, dupa fiecare peste prins. In seara celei de a doua zile de pescuit am reusit sa pun pe mal primul over10 al partied, un romanesc de 11,44 kg, venit la o caramea mr. dudi de 16 mm. Am continuat partida si ca si prezentari destul de asemanator, prinzand cate un over10 in fiecare seara, cate o bucata frumoasa pe la 8-9 kg pe la 3 dimineata si cate doua bucati sub 10 kilograme pe timpul zilei.

nada-dudi

Ca si momeli am folosit exclusive caramele de 16 mm Mr. Red si Mr. Dudi, una singura pe firul de par, insotita de un sac solubil cu pelete CSL, mix Mr. Dudi si Mr. Red, pasta Mr. Red “bucatita”, multe solubile din ambele game maruntite si totul bine imbibat cu partea lichida a boiliesurilor. Plumbii folositi au fost grippa de 65 de grame, inveliti in pasta solubila de acelasi tip cu bila de la carlig. Monturile au fost running riguri facute pe leadcore si forfacele au fost din fir suplu de 15 libre cu carlige Fox SSBP nr. 5 (forma wide gape). Vedeta partidei a fost o oglinda de 17 kg, prinsa la o caramea mr. dudi de 16 mm. In cele 92 de ore de pescuit am consumat 13 kg de boiliesuri mr. red pentru nadit, din care aprox. 4 kg au fost fierte. La sfaritul partidei am totalizat 117 kg de peste, din 13 crapi cu media de 9 kg, folosind exclusive boiliesuri Dudi Bait. Cand rezultatele vorbesc!